söndag, juli 23, 2006

Nyp mig, drömmer jag?

Jag har precis kommit hem och sitter framför datorn och äter lasagne. Mammas lasagne är bara bäst... Så är det. Samtidigt som jag alltså äter så kolla jag lite rundt och surfade och läste alltså den här nyheten jag just skall presentera för er. Det är inte ofta jag blir mållös, det vet alla som känner mig, men gud, NU är jag det.

Jag kommer skriva de mest intressanta delerna av nyheten och sedan kommentera det. Bear with me...

Titlen på nyheten är: Iran will never enter Israel-Lebanon war: general

Surprise, surprise... Men det vet väl alla normala människor. Regimen vågar inte.

"The officials of the Islamic Republic of Iran
want to tread the path of construction and only provide Lebanon's Hezbollah with
political, diplomatic, and spiritual support," Chairman of the Armed Forces
Joint Chiefs of Staff Major General Seyyed Hassan Firuzabadi told reporters on
the sidelines of an Expediency Council session.


Visst har regimen i Iran klarat av att hålla en liten del av det iranska oflket i blinde och idioti, men va faaaaan? Regimen i Iran tänker alltså att bara ge Hizbollah politisk, diplomatisk och andlig stöd. Ye right. All de vapen och terrorister som Hizbollah har kommer ju ej från Iran, nej, det är Gud som sänder dem till Hizbollah med DHL.

"Israel is seeking to help materialize the
Greater Middle East Initiative by trying to eradicate Hezbollah and its
resistance forces," he noted.


Om man ej har liggat i koma de senaste dagarna, så vet man att det var ju för fan Hizbollah som tog två Israeliska soldater som fånga och inte vice verca.

"We are not aware of Hezbollah's military
capabilities..." he
observed.


HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH.
Skall jag ens kommentera detta???

0 Comments:

Skicka en kommentar

Links to this post:

Skapa en länk

<< Home