onsdag, juli 26, 2006

Död åt Israel...

...så skrek de 60 iranska män och killar samtidigt som de idag gjorde sig klara för att genom Turkiet och Syrien på Torsdag nå Libanon för att kriga mot Israel. I denna grupp finns det allti från 18 åringar till 72 åringar, med ett mål, mörda israeler, vinna kriget och utplåna Israel.

Hur Turkiet och Syrien kommer agera är oklart, men d är egentligen oviktigt. Vad som är viktigt är att se hur dessa unga och gamla män, anser sig ha rätt att mörda andra och utplåna ett helt land.

Det är ingen hemlighet vart jag står i Israel frågan. Visst är jag en Israel anhängare och anser att Israel har rätt i världen att försvara sig, och precis som Israelerna anser jag att Palestinierna har all rätt i att leva det liv de vill...

Kära terrorister... Du, som är min far o du som är min bror... Du min syster som gråter för ditt döda barn... hata ej Israel.. Skall du absolut hata, så hata Hizbollah. Hata HAMAS och hata Islamiska republiken av Iran som är de skyldiga.

Men innerst inne... Skulle jag önska att vi alla, inklusive mig själv, kunde bara sluta hata.

0 Comments:

Skicka en kommentar

Links to this post:

Skapa en länk

<< Home