tisdag, juni 20, 2006

Sorry...

Jag harr fått en del mail från några iranier, en spansk medborgare i Sverige och några svenskar, som tycker jag ej hållit det jag har lovat och visar då till att jag tidigare lovat att skriva en del saker och ting som har med Iran att göra.

Jag ber så mycket ursäkt, me det har varit så mycket annat att jag ej fått tid, men jag har ej glömt och håller redan nu på att skriva klart dessa skrifter.

Vad jag kommer skriva om och som jag har lovat tidigare är i kronologiskt ordning:
  1. Irans atomhistoria som började redan under HKM. Shahen av Iran
  2. Islamiska republikens politiska system och analys av dem
  3. Shahen av Iran
  4. Den iranska oppositionen (här kommer jag dela det i olika delar; Kommunisterna, republikanerna och monarkisterna som utgör majoriteten)

Jag ber om ursäkt för att jag ej hållit det jag lovade, men nu när jag både avslöjat Iran i MUF och LUF/LS så kan vi gå vidare.

0 Comments:

Skicka en kommentar

Links to this post:

Skapa en länk

<< Home