måndag, juni 05, 2006

Må han brännas i helvete...

Den 3:e juni 1989, var den dag då Khomeini dog. Miljontals Iranier firade. Den iranska slaktaren var död och borta från våra liv.

Khomeini kom som ni vet till makten 1979. Han fick ett stort stöd från USA och Europa till att komma till makten.

En sak som många inte vet är att Khomeini faktiskt är halv indier, och att det allah märket som finns på den islamiska flaggan idag är ett hinduistiskt symbol. Jag skall skriva mer om det i framtiden.

För nu, hoppas vi bara att slaktaren till miljontals iranier, bränner i helvete.

1 Comments:

At 05 juni, 2006 13:17, Anonymous befriairan said...

Hej!
Jag måste faktiskt säga att jag har sett indier göra mer skada än nytta för iranier som mig.
Speciellt då sådana som är adopterade därifrån, jag har inte kunnat etablera en god relation med någon av dem.
Besök gärna min sida och skriv en hälsning

 

Skicka en kommentar

Links to this post:

Skapa en länk

<< Home