torsdag, juni 15, 2006

Iran i LUF och MUF

Jag har mailbombats från alla håll. Dels ang. Irangruppen i MUF och dels ang. Irangruppen i LUF och Liberala Studneter.

Jag måste klargöra en sak först; Jag var ALDRIG medlem i LUF eller Liberala Studenter. Jag beställde information genom internet, men var aldrig medlem. Jag var däremot medlem i Folkpartiet i ungefär en månad innan jag sa upp mitt medlemskap.

Mina kunnskaper om hur Irangruppen i LUF fungerar är NOLL. Jag vet vem de som leder det är, men har ingen aning om hur organisationen är. Av självklara skäl vet jag precis hur MUF:s irangrupp fungerar.

Jag kommer att skriva ang. Irangruppen i MUF och LUF/LS för er och skriva om mina åsikter.

Men redan nu kan jag säga att de iranier som leder LUF/LS Irangrupp är under en stor fråga och är otorligt misstänktsamma. I MUF är det ej så många iranier, men en av de som är aktiva och är iranier, är också ganska misstänktsam.

Jag kommer i två olika delar skriva om Irangruppen i MUF och LUF och börjar med MUF.
Jag lovar svara på alla era frågor...

0 Comments:

Skicka en kommentar

Links to this post:

Skapa en länk

<< Home